Субота, 27 Квітня, 2024

Музей історії й техніки Південної залізниці

Сучасний музей, присвячений залізничним експонатам був відкритий у другій половині XX століття. За цей час, спорудження зазнало кілька реконструкцій зі збільшенням виставкових експонатів. Наразі, музей вважається одним з кращих в області залізничного транспорту в Україні. Тут ви зможете знайти моделі поїзда і складів різного покоління, також музей обладнаний реквізитами, що доповнюють атмосферу і загальну складову сприйняття. Музей поєднує в собі 3 робочих залу, кожен з яких має понад 500 атрибутів, у вуличній секції ви зможете ознайомитися з більш ніж 30 різними транспортними складами. Розглянемо, як виник музей і які зміни були внесені до сьогоднішнього дня на kharkov-future.com.ua.

Історія виникнення музею

Спочатку будівлею музею був будинок культури. У той час, реквізити та виставкове обладнання складало лише третю від нинішніх можливостей музею. З кожним роком музей знаходив можливості щодо поліпшення і збільшення виставкових примірників, що призвело до збільшення потоку людей з інших міст і країн. Аж до початку 2000-х років основа музею залишалася незмінною, лише до 2009 року була проведена глобальна реконструкція. Але, як виявилося після проведених робіт, музей все ж залишався не доведеним до кінця, що надалі було виправлено, проте після реконструкції, в музеї змінилася планування та обробна основа. У 2014 році, до 145-річчя була запущена нова реконструкція, яка внесла в себе доопрацювання вуличної секції, розширення виставкових примірників з додаванням різних атрибутів у вигляді фігур працівників залізниці.

У чому особливість кожного залу залізниці

Харківський музей південної залізниці має 3 зали, кожен з яких несе в собі різні епохи залізничного транспорту. Перший зал, який вас зустріне зеленим кольором, в даній секції буде представлена ​​епоха XIX століття. У «зеленому» залі ви ознайомитеся з експонатами й записами в будівництві однієї з головних харківських доріг, яка охоплювала гілку міст Курськ, Ростов-на-Дону, і сам Харків. У залі представлені рідкісні атрибути, що застосовувалися в будівництві, інструменти, способи зв’язку, уніформа працівників станції та багато інших унікальних речей, які зараз вже ніде не використовуються, і знайти їх в повсякденному житті можливо тільки на картинці. Другий зал має відтінок червоного кольору, що символічно радянської епохи. Даний зал має унікальні речі й прилади, що застосовуються у час окупації німецькими загарбниками 1941-1945 років. Має експонати того ж типу, як і в «зеленому» залі, але властивих часу XX століття. Після огляду «зеленого» і «червоного» залу ви зможете порівняти інструменти, уніформу, інформацію із записів різних століть, і визначити для себе наскільки сильно стався технологічний прогрес між часом. Зелений зал являє собою залізну дорогу нашого часу, з усіма сучасними технологіями та атрибутами.

Вулична секція музею

У вуличному відділенні вас зустрінуть справжні потяги різних часів. Головна особливість, яка вас здивує – це застосування інтерактивну роботу на залізниці, із застосуванням дикторського оповіщення і перестроювання рейок. Музей залізниці містить велику кількість цікавих атрибутів, аж до точних копій моделей поїзда, розміром в долоню. З усією інформацією, щодо відвідування ви можете ознайомитися на головному сайті південної залізниці.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.