П’ятниця, 25 Вересня, 2020

5 причин встановити відкатні ворота з профнастилу під Харковом – переваги користування недорогою в'їзною системою підтверджені фахівцями

Металеві зсувні конструкції серії «бюджет» мають більшу популярність серед власників приватних територій, оскільки вони дозволяють швидко перекрити отвір без зайвих витрат. Оптимальним рішенням для...

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Акція протесту проти подорожчання проїзду

10 січня на площі Конституції зібралося близько сотні харків’ян. Вони висловлювали протест проти збільшення тарифів на проїзд у міському транспорті.

Як повідомляє kharkov-future.com.ua, в акції брали участь учасники «Антикорупційний блоку учасників АТО», активісти «Нацкорпуса», вчителі та учні середніх шкіл.

Учасники тримали плакати з написами «Гепа! Метро по 8 грн. Останній термін?» та «Метро по 4, долар по 8». Також порівнювали вартість проїзду в різних містах і середній рівень зарплат.

З 6 лютого Харківський виконком збільшив вартість проїзду в метро з 5 грн. до 8, а в трамваях і тролейбусах з 4 грн. до 6.

На думку учасника акції Євгена, оскільки місто належить територіальній громаді, то рішення подібного роду повинні прийматися за її участі.

Харківський активіст Дмитро Маринин вважає незаконним рішення мерії, а також зазначив, що Антимонопольний комітет почав перевірку з приводу збільшення цін на проїзд.

«В Обласному відділенні вже розглядають питання, чому в виконкомі підняли тарифи, не погодивши це з комітетом. З-під столу дістали документи і обгрунтували тим, що все збитково », – говорить Маринин.

Також він зауважив, що далеко не всі комунальні підприємства є збитковими. «КП« Підземне місто »отримує прибуток від реклами в вагонах метро, ​​а також від оренди торгових місць в« підземці ». При цьому директор Департаменту економіки та комунального майна міськради Михайло Фатєєв акцентує увагу тільки на збитки.

Вчителька англійської мови зазначає, що при нових тарифах вся її зарплата буде йти на оплату проїзду: «Навіщо працювати, якщо я залишуся в збитку? Крім того, якість надаваних послуг не відповідає їх вартості.».

Депутат міськради Ігор Черняк, член «Харківського антикорупційного центру», заявив, що нові ціни на проїзд – це спроба влади «залізти в кишеню» до харків’ян. Його організація буде звертатися в суд з вимогою скасувати рішення виконкому, оскільки крім процедурних порушень існує і корупційна складова.

«12 або 13 лютого ми звернемося з позовом до окружного адміністративного суду і спочатку будемо вимагати призупинити рішення виконкому на час судового розгляду», – розповів Ігор Черняк.

За його словами метрополітен щорічно втрачає 100-120 мільйонів гривень через те, що не отримує гроші від реклами безпосередньо. При загальній сумі збитків в 160 мільйонів гривень на рік, гроші від реклами могли б звести ці збитки до мінімуму. Також метрополітен зазнає фінансових втрат при закупівлі товарів за допомогою тендерів, підставних фірм і фіктивної конкуренції.

Latest Posts

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Інспектори з паркування: Харків

Початок 2019 року охарактеризувався у Харкові появою інспекторів з паркування.  Відтепер контроль буде не тільки на дорогах, а й на громадських і державних парковках....