П’ятниця, 26 Квітня, 2024

Історія Кулиничівського хлібозаводу в Харкові

Навряд чи знайдеться хоч один харків’янин, якому було б незнайоме слово «Кулиничі». Мережа булочних-кав’ярень під такою назвою, розташована по усьому місту, вже давно стала «народною». Тут можна перекусити смачними здобними булочками, пиріжками, тістечками, іншими видами хлібобулочних і кондитерських виробів, що готуються безпосередньо перед поданням клієнтові. Далі на kharkov-future.com.ua.

Коротко охарактеризувати продукцію ТМ «Кулиничі» можна трьома словами – дешево, поживно, смачно. Асортимент торгової марки налічує сьогодні близько 400 найменувань.

Як все починалося

Менше ніж за тридцять років невелике виробництво перетворилося на одну з найбільших у центральному і східному регіоні України групу компаній «Кулиничі». А починалося все в 1995 році з відкриття підприємства ТОВ «Хлібокомбінат Кулиничі». Займалося воно виготовленням хлібобулочних і кондитерських виробів, а розташовувалося в смт. Харківської області з такою ж назвою.

Старт був настільки потужним і вражаючим, що вже через декілька місяців ТМ «Кулиничі» не просто вийшла на ринок усього східного регіону, а зайняла лідируючу позицію серед вітчизняних виробників хлібобулочної продукції. Хронологія розвитку холдингу, засновником якого є Володимир Юрійович Мисик, виглядає наступним чином.

Плідний розвиток

За перші чотири роки (1995-1999) була налагоджена співпраця з провідними в Європі виробниками устаткування для хлібопекарського виробництва. Це дозволило запровадити новітні технології і обладнати підприємство сімома автоматизованими лініями. У результаті «Кулиничі» помітно розширили і урізноманітнили асортимент продукції, що виготовлялася.

Подальші роки зміцнили позицію виробника хлібобулочних виробів на ринку і закріпили його в статусі фаворита серед харків’ян.

У 2007 році на підприємстві була впроваджена технологія Part Baked. А це означає, що в асортименті «Кулиничів» з’явилися штруделі, круассани, булочки, слойки. Суть цієї технології полягає у використанні методу шокового заморожування при температурі мінус 180℃ на стадії, коли продукція досягає стадії 90%-ної готовності. У цей час процес приготування призупиняється, і напівфабрикат заморожується.

У 2011 році був введений в експлуатацію хлібопекарський комплекс потужністю 100 тон продукції на добу (з логістичним центром в Полтаві).

Того ж 2011 року було прийнято рішення про зведення Київського роботизованого хлібопекарського комплексу з повністю автоматизованим циклом виготовлення хлібобулочної продукції. Він почав свою роботу в 2012 році. Потужність комплексу складає 250 тон хлібобулочних виробів на добу, що зробило його найбільшим в Україні і одним з найбільших в країнах Європи виробництвом у цій галузі. Комплекс має власний логістичний центр з автопарком у 500 одиниць спеціалізованого транспорту.

За 2016-2020 роки було розроблено ряд нових форматів пунктів реалізації продукції. Побудовані два борошномельні комплекси, новий завод. Справжньою революцією в хлібопеченні є впровадження технології шокового заморожування напівфабрикатів з подальшим їх допіканням у роздрібній мережі. Заморожену продукцію почали експортувати в США, Китай, Ізраїль, Канаду і низку інших країн.

«Кулиничі» далі

Кулиничи — Latifundist.com

У Харківській області на 2022 рік налічується 8 хлібозаводів, що входять до складу ТОВ «Кулиничі». Заводи є також в Донецькій і Полтавській областях. Щодобове виробництво складає 650 тон виробів. Продукцію цієї ТМ купують щодня близько двох мільйонів споживачів. «Кулиничі» пропонують продукцію понад 400 найменувань, включаючи:

  • хлібобулочні вироби;
  • випічку;
  • торти і тістечка;
  • листкові заморожені напівфабрикати і так далі.

Мережа фірмової торгівлі налічує понад 700 магазинів. Таким успіхом компанія зобов’язана високій якості продуктів, що виготовляються. «Кулиничі» – це смачна випічка, ситні ланчі, перекуси у вигляді стріт-снеків, улюблені десерти. У Харкові булочні-кав’ярні «Кулиничі» розташовані в усіх районах міста.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.