Неділя, 22 Листопада, 2020

Дзеркальний струмінь в Харкові

Це досить красивий, один з сучасних пам’яток архітектури Харкова. Фонтан спорудили в 40-х роках минулого століття за проектом архітектора В. І. Коржа. Харків’яни насолоджуються...

Як правильно вибрати курси англійської в Харкові?

Одним з найбільш ефективних способів вивчити мову є курси іноземної мови. Вони занурюють людей в імітацію реального спілкування. Кваліфіковані викладачі завжди правильно...

На Новосалтівському ринку провалився асфальт

Інцидент стався вчора, 18 листопада, на одному з торгових рядів Новосалтівського ринку. Обвал стався через прорив труб з гарячою водою, пише kharkov-future.

Пам’ятники Харкова

Харків - місто, яке користується великою популярністю серед туристів. Саме тому в різних його куточках розташовано більше 70 пам'ятників, які подобаються не...

Перший радянський хмарочос. Історія Держпрому

"Хто не бачив Держпром, той не був в Харкові", - говорять харків'яни. Будівля Будинку Державної промисловості - один із символів міста. Знаходиться...

Верховна Рада ратифікувала будівництво нових станцій харківського метро

5 грудня 2019 року увійде в літопис Харкова, як дата початку чергового витка розвитку міста. Довгоочікуване харків’янами рішення прийнято Верховною Радою – будуть нові станції метро! Продовження третьої гілки метрополітену істотно поліпшить існуючу інфраструктуру і багато в чому розв’яже транспортну проблему в напрямку аеропорту. Звичайно, спроектованих багато років назад станцій «Державінська» і «Одеська» до завершення їх будівництва вже недостатньо буде для комфортного пасажиропотоку. Район уздовж проспекту Гагаріна стрімко розвивається, та й до самого аеропорту теж незабаром знадобитися гілка, якщо стрімко розвиватиметься сфера внутрішніх лоукостів і розширення географії міжнародних рейсів. Далі розповість kharkov-future.

Головна «фішка» закону №0008 в тому, що він відкриває можливість фінансування «чужими грошима». Кредитором будівництва виступає «Європейський інвестиційний банк». Це серйозне фінансове вливання в соціально-економічну сферу міста. Сотні робочих місць і забезпечення діяльністю багатьох суміжних виробничих структур.

Загальна сума кредитування передбачається в розмірі 160 млн.євро. Гроші будуть заходити в місто двадцятьма траншами. Відсоткова ставка вигідна для України, а загальний термін погашення – 25 років, що дозволить безболісно для управління метрополітену вийти на окупність. При цьому, перша дата погашення позики – в квітні 2022 року. Закон вступає в силу з моменту його ратифікації. А це означає, що з ранньої весни почнуться вже земляні роботи і облаштування огорожі території.

До початку будівництва міськрада вже фактично вирішила всі земельні та юридичні питання. З 145 об’єктів нерухомості викуплено у приватних осіб під знесення 89, в тому разі і квартир в двоповерхівках. Ще кілька об’єктів перебували в комунальній або державній власності. Також завершуються питання по територіях, на яких розташовані об’єкти в праві власності юридичних осіб. Як завжди не обійшлося без казусу. Засновник однієї фірми, в праві власності якої є об’єкт забудови, роками переховувався від контакту з представниками міськради, навіть відмовився зустрічатися з представником «Європейського інвестиційного банку», що прилетів з Європи зробити моніторинг підготовки будівництва. Станом на початок осені ось з цим одним об’єктом на території майбутнього котловану питання так і не було вирішене.

 

Latest Posts

Як правильно вибрати курси англійської в Харкові?

Одним з найбільш ефективних способів вивчити мову є курси іноземної мови. Вони занурюють людей в імітацію реального спілкування. Кваліфіковані викладачі завжди правильно...

На Новосалтівському ринку провалився асфальт

Інцидент стався вчора, 18 листопада, на одному з торгових рядів Новосалтівського ринку. Обвал стався через прорив труб з гарячою водою, пише kharkov-future.

Пам’ятники Харкова

Харків - місто, яке користується великою популярністю серед туристів. Саме тому в різних його куточках розташовано більше 70 пам'ятників, які подобаються не...

Перший радянський хмарочос. Історія Держпрому

"Хто не бачив Держпром, той не був в Харкові", - говорять харків'яни. Будівля Будинку Державної промисловості - один із символів міста. Знаходиться...

Мільярд на метро

Державним бюджетом України було закладено понад один мільярд гривень на будівництво метро в Харкові і Дніпрі в 2019 році.  Детальніше розповість Kharkov-Future.  Плани харківського метрополітену...