Субота, 26 Вересня, 2020

5 причин встановити відкатні ворота з профнастилу під Харковом – переваги користування недорогою в'їзною системою підтверджені фахівцями

Металеві зсувні конструкції серії «бюджет» мають більшу популярність серед власників приватних територій, оскільки вони дозволяють швидко перекрити отвір без зайвих витрат. Оптимальним рішенням для...

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Верховна Рада ратифікувала будівництво нових станцій харківського метро

5 грудня 2019 року увійде в літопис Харкова, як дата початку чергового витка розвитку міста. Довгоочікуване харків’янами рішення прийнято Верховною Радою – будуть нові станції метро! Продовження третьої гілки метрополітену істотно поліпшить існуючу інфраструктуру і багато в чому розв’яже транспортну проблему в напрямку аеропорту. Звичайно, спроектованих багато років назад станцій «Державінська» і «Одеська» до завершення їх будівництва вже недостатньо буде для комфортного пасажиропотоку. Район уздовж проспекту Гагаріна стрімко розвивається, та й до самого аеропорту теж незабаром знадобитися гілка, якщо стрімко розвиватиметься сфера внутрішніх лоукостів і розширення географії міжнародних рейсів. Далі розповість kharkov-future.

Головна «фішка» закону №0008 в тому, що він відкриває можливість фінансування «чужими грошима». Кредитором будівництва виступає «Європейський інвестиційний банк». Це серйозне фінансове вливання в соціально-економічну сферу міста. Сотні робочих місць і забезпечення діяльністю багатьох суміжних виробничих структур.

Загальна сума кредитування передбачається в розмірі 160 млн.євро. Гроші будуть заходити в місто двадцятьма траншами. Відсоткова ставка вигідна для України, а загальний термін погашення – 25 років, що дозволить безболісно для управління метрополітену вийти на окупність. При цьому, перша дата погашення позики – в квітні 2022 року. Закон вступає в силу з моменту його ратифікації. А це означає, що з ранньої весни почнуться вже земляні роботи і облаштування огорожі території.

До початку будівництва міськрада вже фактично вирішила всі земельні та юридичні питання. З 145 об’єктів нерухомості викуплено у приватних осіб під знесення 89, в тому разі і квартир в двоповерхівках. Ще кілька об’єктів перебували в комунальній або державній власності. Також завершуються питання по територіях, на яких розташовані об’єкти в праві власності юридичних осіб. Як завжди не обійшлося без казусу. Засновник однієї фірми, в праві власності якої є об’єкт забудови, роками переховувався від контакту з представниками міськради, навіть відмовився зустрічатися з представником «Європейського інвестиційного банку», що прилетів з Європи зробити моніторинг підготовки будівництва. Станом на початок осені ось з цим одним об’єктом на території майбутнього котловану питання так і не було вирішене.

 

Latest Posts

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Поширення центрів надання адміністративних послуг у Харкові

Під час брифінгу 12 лютого директор Департаменту конкурентоспроможності Харківської обласної міської адміністрації повідомила, що мережа центрів надання адміністративних послуг розшириться в 2019 році.  Детальніше...