Вівторок, 22 Червня, 2021

5 причин встановити відкатні ворота з профнастилу під Харковом – переваги користування недорогою в'їзною системою підтверджені фахівцями

Металеві зсувні конструкції серії «бюджет» мають більшу популярність серед власників приватних територій, оскільки вони дозволяють швидко перекрити отвір без зайвих витрат. Оптимальним рішенням для...

Подарунки мамі: що вручити і як порадувати близьку людину

Мама - та людина, до ніг якої ми згодні кинути весь світ, аби вона була задоволена і у неї все було добре....

Харківський монумент легендарному співаку і поету Володимиру Висоцькому

У Харкові існує безліч пам'ятників і монументів, одним з найбільш реалістичних і примітних статуй, є пам'ятник великому творчому діячеві - Володимиру Висоцькому....

Храм 2000-річчя Різдва Христового

Церковний комплекс, який був побудований відносно недавно, є одним з найбільш часто відвідуваних храмів Шевченківського району міста Харкова. Храм має унікальний писаний...

Музей історії й техніки Південної залізниці

Сучасний музей, присвячений залізничним експонатам був відкритий у другій половині XX століття. За цей час, спорудження зазнало кілька реконструкцій зі збільшенням виставкових...

“E-ticket” – завершальна стадія багатостраждальної інновації

Схоже, що нова система оплати проїзду вже зовсім скоро запрацює на повну потужність. Про це свідчать останні події, що відбувалися довкола мему, який став локальним серед харків’ян Є-білету. Далі про це kharkov-future.

З чого все почалося

Може вже забули, та запуск цього «ноу-хау» відбувся, уявіть собі, більш ніж два роки тому – у грудні 2017-го. Тоді ж почалися й перші проблеми, перші три місяці переважна більшість автоматів з видачі та поповнення електронних квитків просто не працювали, тож люди не охоче ставали їх власниками. До того ж ці самі автомати досить часто піддавалися актам вандалізму, що підвищувало їх популярність у медіапросторі містян, хоч і в негативному ключі.

Весь 2018-й рік велися розмови про впровадження “E-ticket” у метро, та через невідомі причини цей процес відтягували як могли. До того ж пільговий варіант квитка для школярів змогли видавати лише восени того ж року. Студентам та усім іншим верствам населення, що мали право на пільговий проїзд наказали чекати та користуватися старими документами.

І ось нарешті у 2019-му починають ставити перші валідатори і автомати на станції метрополітену. Та почати – не означає зробити, нова техніка стояла ще пару місяців до того як її нарешті запустили.

Також варто згадати скандал, що тоді відбувся з видачею “E-ticket” для студентів, у вересні КП «Харківпас», яке відповідальне за цей процес, підписало контракт з багатьма вищими навчальними закладами міста, у деяких вже навіть почали видавати ті сами електронні квитки. Та вже через два тижні без будь-яких коментарів розірвало усі домовленості, повторно уклавши угоду лише через два місяці.

Що ми маємо зараз?

Станом на сьогодні пасажири вже не мають змоги поповнити старі звичайні і пільгові картки – зі станцій вивозять останні автомати для поповнення. Ще сайт Харківської міської ради звітує, що наразі вже видано 370 тисяч пільгових квитків для окремих категорій громадян, серед яких пенсіонери, ветерани, учасники бойових дій, діти-сироти, працівники поліції, соціальні працівники та інші. За деякими даними “E-ticket” з початку місяця видають і студентам.

А ось «Харківський антикорупційний центр», посилаючись на дані з системи «Prozorro» повідомляє, що опікуватись фактично новими турнікетами буде порівняно нова для цього ринку послуг компанія ТОВ «Метро Автоматика». Причиною зміни підрядника є відкриття кримінальних проваджень щодо попередника в наданні послуг ТОВ «Науково-виробниче об’єднання ПАМ». Вартість угоди складає 13,6 мільйонів гривень.

Отже, якщо брати до уваги заяви представників профільних комітетів з питань транспорту та членів міськвиконкому про те, що вже в цьому році кондуктори мають зникнути з наземного транспорту, а компанії-перевізники, що є власниками маршруток зобов’яжуть обладнати свій транспорт валідаторами для підключення до “E-ticket”, можна зробити висновок що у разі вдалого виконання обіцяного вже зовсім скоро ми матимемо єдину безготівкову систему оплати проїзду як у провідних містах світу. 

6

Latest Posts

Подарунки мамі: що вручити і як порадувати близьку людину

Мама - та людина, до ніг якої ми згодні кинути весь світ, аби вона була задоволена і у неї все було добре....

Харківський монумент легендарному співаку і поету Володимиру Висоцькому

У Харкові існує безліч пам'ятників і монументів, одним з найбільш реалістичних і примітних статуй, є пам'ятник великому творчому діячеві - Володимиру Висоцькому....

Храм 2000-річчя Різдва Христового

Церковний комплекс, який був побудований відносно недавно, є одним з найбільш часто відвідуваних храмів Шевченківського району міста Харкова. Храм має унікальний писаний...

Музей історії й техніки Південної залізниці

Сучасний музей, присвячений залізничним експонатам був відкритий у другій половині XX століття. За цей час, спорудження зазнало кілька реконструкцій зі збільшенням виставкових...

У Харкові перейменують станцію метро «Московський проспект»

Не так давно робітники заводу ПТ «Турбоатом» звернулися з петицією до Харківської міської ради з проханням перейменувати станцію метрополітену «Московський проспект» в однойменну з...