Вівторок, 20 Жовтня, 2020

Як в минулому виглядали найвідоміші локації Харкова? Ретроспектива і цікаві історії

Майже всі ми любимо гуляти затишними вулицями, парками і скверами нашого міста, проте місця, які так до вподоби харків’янам, не завжди мали теперішній вигляд....

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Харків карантинний, чи є життя без метро

Як відреагували харків’яни на введені карантинні заходи, і які незручності доставило мешканцям міста закриття метро, пише kharkov-future.com.ua.

Згідно з постановою уряду почали закриватися торгові центри та інші громадські заклади. І якщо до закриття закладів громадського харчування харків’яни приготувалися декількома днями раніше, зробивши домашні запаси, то до закриття метро багато виявилися не готові. Колапсу з ранку 18 березня додало те, що приміські маршрути працювали до 12 дня, відповідно передмістя ще з раннього ранку ринуло у термінових справах, хто, розраховуючи впоратися до 12, а хто вже розраховуючи на таксі по поверненню. За повідомленнями очевидців і соціальних мереж безліч народу до останнього, до 12 юрмилися на приміських терміналах, але виїхати всім не вдалося.

У багатьох харків’ян, які працюють на комерційних виробництвах, робочий графік не залежить від карантинних заходів. Якщо в цеху є замовлення, то його треба виконувати, карантин пролетить швидко, а замовників підводити не можна, та й собі не хочеться залишатися без зарплати. У приватних роботодавців просто немає тих грошей, які вони можуть виплачувати за простій, як це можна зробити в бюджетній сфері.

Передмістя зупинилося. По різному трактувалося положення закону про приміські маршрути. І якщо з електропоїздами було відразу зрозуміло, що все – їх не буде, то маршрутники найближчого передмістя ще з’ясовували питання як можна їздити, скільки людей брати тощо.

Але якщо припустити, що в районах метро «Холодної Гори», «Героїв Праці», «Гагаріна» тисняви ​​в трамваях і тролейбусах створювали «понаїхавши» мешканці передмістя. То тисняви ​​у трамваях і тролейбусах у глибині мегаполісу нічим як нехлюйством транспортників не поясниш. Соцмережі наповнилися відеороликами переповненого електротранспорту, який на зупинках ледве закриває двері, причому велика кількість, як зазвичай, пенсіонери. Обіцянки того, що на зупинках поліцейський контролюватиме «скажених бабок» поки здаються нереальними, не впоратися ніякому «ОМОНу» – представити те що поліцейський проситиме вийти «зайвих» пасажирів із салону обернеться повною зупинкою всього електротранспорту і причому всюди.

Здавалося логічно, що транспортники мобілізуються – але ж ні! Кілька відео з популярних харківських інстаграмів свідчать про те, що трамваї почали ходити ще рідше, ніж в звичайні дні!

Реакція міста і керівників транспортників все-таки є, але як завжди схаменувся в останній день. Скликається екстрена нараду керівників транспортної інфраструктури для термінової зміни маршрутів руху транспорту і виведення додаткових автобусів за маршрутами закритого метро.

Latest Posts

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Кернес витратить на фонтан в центрі Харкова понад 80 мільйонів гривень

Ремонт фонтану зі світломузикою в парку імені Тараса Шевченка, який вирішили у міськраді провести в наступному році, обійдеться харків'янам в 86,7 мільйона гривень, повідомляє...