П’ятниця, 26 Квітня, 2024

Багаторівневі паркінги замість купи авто під вікнами. На скільки це реально?

Багато спальних районів міста відчувають дискомфорт із розміщенням особистого автомобільного транспорту: паркувальних місць мало, а платні парковки розташовані далеко від дому, або їх взагалі немає. Далі про це kharkov-future.

Автомобільний наступ

Цю проблему хочуть вирішити за рахунок створення багаторівневих паркінгів. Саме такий варіант пропонує автор петиції №5825 на сайті Харківської міської ради. Що саме треба зробити? Збудувати в мікрорайонах міста багаторівневі паркінги, у яких на перших поверхах можна буде розмістити автомийки та станції тех. обслуговування. Це допоможе звільнити подвір’я від автомобілів, зробити повітря більш чистим, підвищить безпеку на придомових територіях для пішоходів, особливо для дітей. Також часто трапляються випадки, коли спец. техніка різних комунальних служб та вогнеборці не можуть проїхати до потрібного місця саме через велику кількість автівок.

Тож зведення сучасних паркінгів має не тільки значно полегшити життя у спальних районах, а й зробити його безпечнішим. Тільки лишається одне питання: на скільки жителі готові платити за парко-місця? Якщо брати до уваги схожі проекти саме у Східній Європі, то нерідко можна побачити що нібито «зручніші» парковки стоять порожні, а люди все одно лишають авто біля під’їздів і на тротуарах.

Хоча навіщо ходити далеко? У самому центрі, за будівлею Оперного театру вже майже добудували великий паркінг, який призначено для жителів скандальної новобудови поруч. Будівництво самого паркінгу теж не минулося без ексцесів: багато людей приходили на це місце щоб захистити зелені насадження саду Шевченка, які вирубували для будмайданчика. Не виключено що і у мікрорайонах міста може трапитись така сама ситуація.

Якщо підходити з розумом

Є і позитивний варіант розвитку подій: у випадку, якщо подібні паркінги таки з’являться серед чисельних харківських житлових масивів, потенційно зросте кількість робочих місць, адже для обслуговування таких об’єктів потрібні охоронці, прибиральники, обслуговуючий персонал паркоматів і співробітники для сервісних служб, що будуть розташовані на першому рівні, про що вже було сказано вище, а також збільшаться надходження до міського бюджету. Задля забезпечення такого сценарію міська влада має враховувати платоспроможність автовласників і встановити доступні тарифи на послуги нових парковок, запровадити суворіші покарання за паркування у неналежних місцях і чітко визначити їх, щоб водіям було вигідніше лишати свої авто у паркінгах. В свою чергу поліція теж має за цим слідкувати.

На папері і в теорії все звісно виглядає переконливо і красиво, проте як завжди існує велика кількість підводних каменів і на стадії проектування, і коли справа доходить до безпосередньої реалізації. Як воно вийде та чи вийде взагалі ми побачимо ще дуже не скоро, адже петицію тільки що зареєстрували, а на її розгляд і потенційне схвалення рішень піде ще більше часу. Тож якщо цю ідею наважаться втілити в життя, її виконавцям прийдеться добряче попрацювати щоб реалізувати не надто популярний для Харкова елемент інфраструктури. 

ш8

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.