Huawei як гарант якості та доступності

Компанія Huawei прагне надавати ефективні та надійні комунікаційні рішення, а також високоякісні та найсучасніші продукти для споживачів. Вона продовжує концентруватися на інноваціях, у кінцевому підсумку утвердившись як провідний виробник комунікацій.

Історія заснування

Huawei була заснована в 1987 році з метою модернізації інфраструктури зв'язку Китаю з використанням вітчизняного обладнання. Для досягнення цієї мети Компанія інвестувала значні кошти в науково-дослідні роботи, зробивши свій перший значний прорив у 1993 році, випустивши програмний телефонний комутатор C & C08.

Huawei розпочала свою міжнародну експансію в 1990-х роках і сьогодні обслуговує глобальну клієнтську базу. Компанія також диверсифікувала свої пропозиції, включивши в неї різні продукти побутової електроніки (смартфони, планшети), наприклад, huawei p20 pro. Вона займає 129-е місце в списку найбільших світових компаній Fortune Global 500.

Основні види діяльності

Huawei є багатонаціональним виробником і дистриб'ютором телекомунікаційних та електронних продуктів, таких як huawei p30, а також постачальником супутніх ІТ і комунікаційних послуг.

Компанія об'єднує свої операції в трьох бізнес-сегментах:

  • Carrier Network, який надає бездротову мережу, фіксовану мережу, програмні рішення для операторів зв'язку;
  • Enterprise, який пропонує широкий спектр інфраструктури корпоративної мережі, хмарні центри обробки даних і продукти корпоративної інформаційної безпеки;
  • Consumer, який виробляє і продає ряд товарів побутової електроніки.

Huawei також пропонує широкий спектр послуг з бізнес-консалтингу, мережевих інтеграцій, перевірки, управління, навчання і глобальної доставки.

телефон

Huawei забезпечує цінність для своїх клієнтів наступними способами:

Його розмір і положення в галузі. Компанія стала найбільшим виробником телекомунікаційних продуктів у світі, маючи славу творця високоякісних, надійних і ефективних продуктів і рішень.

Широкий портфель продуктів і послуг. Компанія пропонує широкий спектр для різноманітної клієнтської бази, включаючи продукти і аксесуари для побутової електроніки, комерційні телекомунікаційні мережі та спеціалізоване телекомунікаційне обладнання.

Свої запатентовані технології. При цьому прагне розвивати нові та інноваційні, які використовує в своїх продуктах, роблячи пропозиції унікальними.

Відносини з клієнтами

Huawei продає широкий спектр продуктів своїм клієнтам через інтернет-магазини. Ці платформи дозволяють клієнтам переглядати продукти, здійснювати покупки, керувати даними облікового запису і здійснювати платежі в Інтернеті, не взаємодіючи безпосередньо зі співробітниками відділу продажів компаній. Фірмовий магазин додатків компанії працює за принципом самообслуговування.

Компанія Huawei надає спеціалізовані послуги своїм комерційним, промисловим і інституціональним клієнтам, з якими вона безпосередньо проводить консультації для забезпечення ефективного задоволення індивідуальних вимог кожного проекту. Huawei також надає більш персоналізований сервіс для споживачів через свою мережу роздрібних магазинів.

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах

 
The website encountered an unexpected error. Please try again later.