Неділя, 18 Жовтня, 2020

Дзеркальний струмінь в Харкові

Це досить красивий, один з сучасних пам’яток архітектури Харкова. Фонтан спорудили в 40-х роках минулого століття за проектом архітектора В. І. Коржа. Харків’яни насолоджуються...

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Як зміниться транспорт Харкова

Місто Харків змінюється, може не надто швидко, але поступово, з часом, через кілька років зміни очевидні. Далі на kharkov-future.

«Так через кілька років у нас теж буде як в Ризі або як в Братиславі – і ми це будемо вважати звичайним», – запам’яталася фраза менеджера по туризму.

«Якщо дофарбувати старі фасади і якщо будуть такими темпами ремонтувати дороги, тротуари, то у нас буде не гірше вигляд міста, ніж в Європі».

Одним з головних елементів, що створюють враження про місто і комфорт перебування в ньому – це громадський транспорт. Сьогодні, 12 травня, харків’ян порадувала міськрада новиною про закупівлю досить пристойного кількості пристойних тролейбусів.

КП «Тролейбусне депо №3» підписало угоду з АТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс» на постачання нових машин. «Богдани» виконані по «європейського дизайну», низькополі, з зручним салоном. Українські виробники навчилися виготовляти машини в сучасному дизайні. Всього договір на 49 одиниць на суму близько 10 млн. євро. Гроші, звичайно ж не «свої», а Європейського інвестиційного банку. З цих 49 тролейбусів 37 будуть з «гармошкою», а 12 односекційні. І, сама цікава родзинка – ці моделі зможуть автономно їздити на відстань до 20 кілометрів! Що дозволить об’їжджати аварії та обрив проводів навіть по паралельних вулицях.

Також розпочата програма в 2018 році за оновлення трамвайного парку дозволить за кілька років оновити майже всі склади в депо. Глобальна реконструкція трамвайних колій на центральних вулицях міста створює абсолютно «європейську картинку».

Але найбільше вражень слід очікувати від принципового оновлення метрополітену. Вісім нових принципово нових «фантастичних» поїздів планується придбати для КП «Харківський метрополітен». На лінії планується пустити цілісні п’ятивагонні поїзди. Харків’яни першими в Україні реалізують цей світовий досвід.

«Пройшов тендер, і ми очікуємо підтвердження Європейського інвестиційного банку щодо закупівлі нових вагонів метро – восьми складів. Це тривалий процес виготовлення, отримання, але вперше в Україні закуповуються потяги, які називають «труба» – без перегородок між вагонами», – заявив два тижні тому представник міськради.

Потяги будуть виготовлятися спеціально для Харкова. Перший з них планують отримати через півтора року, а всі вісім – протягом двох-двох з половиною років.

Сподіваємося, плани здійсняться, і нам цікаво буде спостерігати за змінами в Харкові.

Latest Posts

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Реконструкція футбольних майданчиків в парку Горького

Популярний серед футбольних харків'ян об'єкт в парку Горького закривається на реконструкцію покриття майданчиків. Подробиці кошторису, як зазвичай в таких випадках, громадськість дізнається з повідомлень...