Понеділок, 3 Серпня, 2020

5 причин встановити відкатні ворота з профнастилу під Харковом – переваги користування недорогою в'їзною системою підтверджені фахівцями

Металеві зсувні конструкції серії «бюджет» мають більшу популярність серед власників приватних територій, оскільки вони дозволяють швидко перекрити отвір без зайвих витрат. Оптимальним рішенням для...

Краса і безпека харків’ян з індивідуальним дизайном передніх воріт

Будинки впізнаються по воротах. Таким чином, передні ворота разом із забором повинні бути чудово спроектовані, оскільки є головним входом для будь-якого гостя,...

Інноваційні АЗС WOG в Харкові

Задає тенденції та укріплює свої лідерські позиції АЗС WOG. Автозаправки представлені по всій Україні. В Харкові, для прикладу, нараховується їх 12. По...

Стартап-центр Харкова

Все більшої популярності набувають стартапи. Мова йде про ті компанії, котрі досить швидко ростуть, розвиваються, захоплюють нові ніші ринку. В основі всіх...

Харківський алкогольний холдинг

Не тільки міжнародні компанії активно займаються впровадженням інновацій, українські підприємства також намагаються рухатися в даному напрямку. Мова йде не тільки про присутність інноваційних планів...

Прилади нові, інспектори старі

Патрульні інспектори Харкова вже кілька днів користуються новими приладами «TruCam», які дозволяють визначити швидкість автомобіля, що рухається і, в разі її перевищення, зафіксувати номер порушника. Прилади були створені фахівцями американського аерокосмічного агентства NASA і вже використовувалися на території України, інформує kharkov-future.com.ua. Деякий час був потрібен для їх експериментального використання, потім для вивчення і, нарешті, для впровадження. Але любителі швидкості швидко знайшли лазівку в законодавстві і через суд домоглися заборони використання цього «чуда ворожої техніки» на території України.
Тепер ми можемо спостерігати другу серію картини «TruCam» повертається … »
Переваги даного приладу перед попереднім побратимом з берегів Неви «Візиром» (ім’я-то яке слов’янське!) Відчутні. У ньому використаний принципово інший спосіб визначення порушників. Замість радіолокаційного методу роботи, новий прилад має лазерне наведення. Таким чином виключається можливість визначення швидкості одного автомобіля, а фіксації на знімку іншого.
Але наші старі інспектори з нової поліції все також вважають, що «… з ним потрібно попрацювати деякий час, щоб все налагодилося».
Воно й зрозуміло. Адже перед тим, як взяти знак «40» і стати в темному куточку, необхідно провести деякі рухи тіла з приладом. А точніше, провести його налаштування, вказавши “дурному” агрегату свої особисті дані, час доби, погодні умови, режим фіксації (зустрічне чи попутне напрямок руху), а також дистанцію, з якої робиться фотознімок (оптимально 70 м). Далеко не кожному представнику, який плутає температуру кипіння води з прямим кутом, під силу внести відповідну інформацію в прилад. Радує те, що прилад оснащений системою GPS, яка точно визначає місце фіксації порушення з зазначенням широти і довготи.
Звичайно, новий прилад володіє деякими обмеженнями. Так, межа швидкості складає всього 320 км / ч. Хочеться сподіватися, що розсудливі люди не будуть гнівити Бога, розганяючись на наших дорогах до такої швидкості.
Дистанція, на якій працює прилад, становить від 15 до 1200 м. Безумовно, в даному випадку спрацьовує людський фактор. З відстані в 1 кілометр складно визначити, чи перевищує транспортний засіб швидкісний ліміт, чи ні. Інспектор повинен навести лазерний промінь точно на транспортний засіб і, в разі перевищення встановленого швидкісного ліміту, на дисплеї загоряються червоні цифри з зазначенням швидкості порушника. Далі справа техніки і терпіння. Коли транспортний засіб, що утримується в прицілі «TruCam», наблизиться на відстань, з якого можна буде зробити знімок, все відбудеться автоматично. Виняток становлять лише ті випадки, коли при фотознімку номер порушника буде перекритий іншим автомобілем.
Найближчим часом передбачається, що інспектори з пристроями «TruCam» стоятимуть в найбільш проблемних місцях: на проспекті Гагаріна, Бєлгородському шосе і двох трасах – М-18 «Харків-Сімферополь-Ялта» і М-03 «Київ-Харків-Довжанський».

Latest Posts

Краса і безпека харків’ян з індивідуальним дизайном передніх воріт

Будинки впізнаються по воротах. Таким чином, передні ворота разом із забором повинні бути чудово спроектовані, оскільки є головним входом для будь-якого гостя,...

Інноваційні АЗС WOG в Харкові

Задає тенденції та укріплює свої лідерські позиції АЗС WOG. Автозаправки представлені по всій Україні. В Харкові, для прикладу, нараховується їх 12. По...

Стартап-центр Харкова

Все більшої популярності набувають стартапи. Мова йде про ті компанії, котрі досить швидко ростуть, розвиваються, захоплюють нові ніші ринку. В основі всіх...

Харківський алкогольний холдинг

Не тільки міжнародні компанії активно займаються впровадженням інновацій, українські підприємства також намагаються рухатися в даному напрямку. Мова йде не тільки про присутність інноваційних планів...

Чергова сотня мільйонів гривень для реконструкції парків. На що цього разу?

Харківська міська рада затвердила додатковий бюджет для реконструкції скверу на майдані Свободи, а також на облаштування прилеглої території. Сумарно на це піде близько півтори...