Понеділок, 19 Жовтня, 2020

Дзеркальний струмінь в Харкові

Це досить красивий, один з сучасних пам’яток архітектури Харкова. Фонтан спорудили в 40-х роках минулого століття за проектом архітектора В. І. Коржа. Харків’яни насолоджуються...

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Експеримент з соціальним автобусом у передмісті

У Мерефі, яка відома своїми новаторськими проектами пройшов тестову «обкатку» соціальний автобус, на якому пенсіонери і пільговики Мерефи можуть безоплатно доїхати до станції метро «Холодна гора». Міськрада пішов на такі радикальні заходи після того, як була скасована державна дотація, а місцевий бюджет не зміг виділити чималу суму грошей, що б компенсувати проїзд пільговикам. Це викликало протести активістів, з цього приводу в центрі міста навіть збиралися мітинги і пікети. Питання знаходився в завислому стані, з регулярними скандальними ситуаціями з боку пасажирів. І ось новаторське рішення було здійснено – придбати окремий автобус для пільговиків виявилося набагато дешевше, ніж компенсувати з бюджету перевізникам. Далі розповість kharkov-future.com.

Просторий сучасний автобус на 30 місць почав свої рейси в середині січня. При цьому «експериментальна обкатка маршруту» повинна була перевірити відразу три різні питання. По-перше запитання розкладу, яке складалося в результаті обговорення з водіями Мереф’янської АТП.

Пропонувався графік роботи соціального автобуса: в будні дні з понеділка по п’ятницю – 4 рейси у напрямку до Харкова і 4 в зворотному напрямку. По суботах – 3 оборотних рейси. По неділях і святкових днях вирішили, що автобус курсуватиме не буде. У перші дні маршруту пасажири висловлювали свої побажання з приводу коригування розкладу.

Друге – незвична ще «технологія» посадки в автобус. Треба було перевірити наскільки зручно для пасажирів здійснюється контроль при посадці а також «привчити» пасажирів виходити через «правильні» двері. В цьому поки виникають замішання і нерозуміння між водієм і пільговиками.

Специфічні правила нові для жителів Мерефи, точніше новина в тому, що правила придумані ще за часів радянського союзу виявилося зараз треба строго дотримуватися. Посадка пасажирів здійснюється через передні двері, так як поруч з водієм встановлено валідатор. Прилад для зчитування контактних або безконтактних пластикових карток, які повинні згодом бути у кожного жителя громади пільгової категорії. Висадка – через інші двері, для зручності пасажирів при посадці щоб в салон не проникали пасажири, які не мають право пільгового проїзду.

Третє експериментальне питання – це самі магнітні картки. Щоб скористатися даним автобусом, житель Мереф’янської громади повинен мати електронну картку жителя громади. Але і це ще не все – маючи цю картку доведеться пред’явити пільгове посвідчення.

Картку ще треба отримати в місцевому ЦНАП, хоча робиться зараз досить швидко завдяки сучасним технологіям ультрасучасно Центру. Скористатися цим видом транспорту зможе тільки пільговики, які проживають на території Мереф’янської громади.

Latest Posts

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Харківська ІТ-компанія програмного забезпечення

Сфера ІТ-технологій є досить молодою та перспективною. Фахівці з України постійно скорочують відставання від зарубіжних колег, що дійсно приємно. Не остання роль в цьому...