Вівторок, 4 Серпня, 2020

Чи потрібна вам дентальна імплантація?

Більшість людей мріють про красиву усмішку. Для цього вони ходять на різні процедури по відбілюванню, носять брекет-системи і зубні пластини. Але що робити якщо...

Краса і безпека харків’ян з індивідуальним дизайном передніх воріт

Будинки впізнаються по воротах. Таким чином, передні ворота разом із забором повинні бути чудово спроектовані, оскільки є головним входом для будь-якого гостя,...

Інноваційні АЗС WOG в Харкові

Задає тенденції та укріплює свої лідерські позиції АЗС WOG. Автозаправки представлені по всій Україні. В Харкові, для прикладу, нараховується їх 12. По...

Стартап-центр Харкова

Все більшої популярності набувають стартапи. Мова йде про ті компанії, котрі досить швидко ростуть, розвиваються, захоплюють нові ніші ринку. В основі всіх...

Харківський алкогольний холдинг

Не тільки міжнародні компанії активно займаються впровадженням інновацій, українські підприємства також намагаються рухатися в даному напрямку. Мова йде не тільки про присутність інноваційних планів...

Експеримент з соціальним автобусом у передмісті

У Мерефі, яка відома своїми новаторськими проектами пройшов тестову «обкатку» соціальний автобус, на якому пенсіонери і пільговики Мерефи можуть безоплатно доїхати до станції метро «Холодна гора». Міськрада пішов на такі радикальні заходи після того, як була скасована державна дотація, а місцевий бюджет не зміг виділити чималу суму грошей, що б компенсувати проїзд пільговикам. Це викликало протести активістів, з цього приводу в центрі міста навіть збиралися мітинги і пікети. Питання знаходився в завислому стані, з регулярними скандальними ситуаціями з боку пасажирів. І ось новаторське рішення було здійснено – придбати окремий автобус для пільговиків виявилося набагато дешевше, ніж компенсувати з бюджету перевізникам. Далі розповість kharkov-future.com.

Просторий сучасний автобус на 30 місць почав свої рейси в середині січня. При цьому «експериментальна обкатка маршруту» повинна була перевірити відразу три різні питання. По-перше запитання розкладу, яке складалося в результаті обговорення з водіями Мереф’янської АТП.

Пропонувався графік роботи соціального автобуса: в будні дні з понеділка по п’ятницю – 4 рейси у напрямку до Харкова і 4 в зворотному напрямку. По суботах – 3 оборотних рейси. По неділях і святкових днях вирішили, що автобус курсуватиме не буде. У перші дні маршруту пасажири висловлювали свої побажання з приводу коригування розкладу.

Друге – незвична ще «технологія» посадки в автобус. Треба було перевірити наскільки зручно для пасажирів здійснюється контроль при посадці а також «привчити» пасажирів виходити через «правильні» двері. В цьому поки виникають замішання і нерозуміння між водієм і пільговиками.

Специфічні правила нові для жителів Мерефи, точніше новина в тому, що правила придумані ще за часів радянського союзу виявилося зараз треба строго дотримуватися. Посадка пасажирів здійснюється через передні двері, так як поруч з водієм встановлено валідатор. Прилад для зчитування контактних або безконтактних пластикових карток, які повинні згодом бути у кожного жителя громади пільгової категорії. Висадка – через інші двері, для зручності пасажирів при посадці щоб в салон не проникали пасажири, які не мають право пільгового проїзду.

Третє експериментальне питання – це самі магнітні картки. Щоб скористатися даним автобусом, житель Мереф’янської громади повинен мати електронну картку жителя громади. Але і це ще не все – маючи цю картку доведеться пред’явити пільгове посвідчення.

Картку ще треба отримати в місцевому ЦНАП, хоча робиться зараз досить швидко завдяки сучасним технологіям ультрасучасно Центру. Скористатися цим видом транспорту зможе тільки пільговики, які проживають на території Мереф’янської громади.

Latest Posts

Краса і безпека харків’ян з індивідуальним дизайном передніх воріт

Будинки впізнаються по воротах. Таким чином, передні ворота разом із забором повинні бути чудово спроектовані, оскільки є головним входом для будь-якого гостя,...

Інноваційні АЗС WOG в Харкові

Задає тенденції та укріплює свої лідерські позиції АЗС WOG. Автозаправки представлені по всій Україні. В Харкові, для прикладу, нараховується їх 12. По...

Стартап-центр Харкова

Все більшої популярності набувають стартапи. Мова йде про ті компанії, котрі досить швидко ростуть, розвиваються, захоплюють нові ніші ринку. В основі всіх...

Харківський алкогольний холдинг

Не тільки міжнародні компанії активно займаються впровадженням інновацій, українські підприємства також намагаються рухатися в даному напрямку. Мова йде не тільки про присутність інноваційних планів...

Нові тролейбуси = нові тарифи?

  Заступник міського голови Євген Водовозов, який опікується питаннями інфраструктури, напередодні заявив про капітальне оновлення парку тролейбусів у Харкові. Водночас у міськраді надали коментар стосовно...