E-Ticket в Харкові. Чим незадоволені жителі?

E-Ticket в Харкові. Чим незадоволені жителі?

У великих містах уже важко уявити життя без метрополітену. Адже добиратися на роботу трамваєм або автобусом, набагато довше, ніж на метро. Але з недавніх пір жителі Харкова незадоволені занадто довгим чергами біля турнікетів. Особливо ця проблема виникає в так званий «час пік», коли багато жителів прагнуть скоріше дістатися на роботу.
Нововведення в метро у вигляді E-Ticket викликало у харків'ян змішані почуття. Городяни вважають, що нові рішення можливі, але не таким способом, пише Харків Майбутнього.

Мінуси E-Ticket

В першу чергу, харків’яни згадали про те, що нові купюри номіналом 20 гривень з'явилися, але система не приймає такі гроші. Е-Ticket встановили для того, щоб вирішити питання розміну грошей і заощадити таким чином час, але поки що це погано виходить.

Друге, що харків'яни помітили в роботі валідаторів - розрахуватися завдяки PayPass все ще не можливо. Хоча спочатку було задумано, що городяни зможу розрахуватися банківською карткою. 97% до сих пір так і не набули електронний квиток. А в громадському наземному транспорті люди за звичкою розплачуються готівкою.

Третє - термінали для поповнення електронних карт встановили, а от включити забули. Багато термінали по метрополітену і навіть на вулиці просто напросто вимкнені. Якщо навіть людина захоче поповнити карту, вона це зробити не зможе.

І все таки серед суцільних мінусів, можна знайти пару плюсів.

Плюси E-Ticket

Як не крути, але єдиний квиток - це зручно. Розплачуватися однією картою і в метро, і в тролейбусі, і в трамваї - безсумнівно, круто. Замість того, щоб копатися в кишенях або сумці в пошуках оплати за проїзд, простіше прикласти карту до валідатора. Дія займе всього кілька секунд вашого часу.

Процес оплати стане значно швидше і прозоріше. Гроші не будуть проходити через руки кондуктора, що в свою чергу послужить виключенням різного роду махінацій та крадіжок. Відповідно збільшиться число податків, які надходитимуть у казну. В майбутньому цілком можливо навіть виключення такої професії, як кондуктор.

Також можна буде відстежувати пасажиропотік на наявність пільговиків і звичайних пасажирів. Де і на якому маршруті більше тих, чи інших харків'ян. Проаналізувавши дані легше буде визначити скільки пільг буде актуально саме для Харкова та чи рентабельні маршрути.

Інші міста вже використовують систему проїзду E-Ticket. Можливо, в Харкові через час зрозуміють наскілько це зручно і економно.

The website encountered an unexpected error. Please try again later.