Вівторок, 20 Жовтня, 2020

Як в минулому виглядали найвідоміші локації Харкова? Ретроспектива і цікаві історії

Майже всі ми любимо гуляти затишними вулицями, парками і скверами нашого міста, проте місця, які так до вподоби харків’янам, не завжди мали теперішній вигляд....

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

E-Ticket в Харкові. Чим незадоволені жителі?

У великих містах уже важко уявити життя без метрополітену. Адже добиратися на роботу трамваєм або автобусом, набагато довше, ніж на метро. Але з недавніх пір жителі Харкова незадоволені занадто довгим чергами біля турнікетів. Особливо ця проблема виникає в так званий «час пік», коли багато жителів прагнуть скоріше дістатися на роботу.
Нововведення в метро у вигляді E-Ticket викликало у харків’ян змішані почуття. Городяни вважають, що нові рішення можливі, але не таким способом, пише Харків Майбутнього.

Мінуси E-Ticket

В першу чергу, харків’яни згадали про те, що нові купюри номіналом 20 гривень з’явилися, але система не приймає такі гроші. Е-Ticket встановили для того, щоб вирішити питання розміну грошей і заощадити таким чином час, але поки що це погано виходить.

Друге, що харків’яни помітили в роботі валідаторів – розрахуватися завдяки PayPass все ще не можливо. Хоча спочатку було задумано, що городяни зможу розрахуватися банківською карткою. 97% до сих пір так і не набули електронний квиток. А в громадському наземному транспорті люди за звичкою розплачуються готівкою.

Третє – термінали для поповнення електронних карт встановили, а от включити забули. Багато термінали по метрополітену і навіть на вулиці просто напросто вимкнені. Якщо навіть людина захоче поповнити карту, вона це зробити не зможе.

І все таки серед суцільних мінусів, можна знайти пару плюсів.

Плюси E-Ticket

Як не крути, але єдиний квиток – це зручно. Розплачуватися однією картою і в метро, і в тролейбусі, і в трамваї – безсумнівно, круто. Замість того, щоб копатися в кишенях або сумці в пошуках оплати за проїзд, простіше прикласти карту до валідатора. Дія займе всього кілька секунд вашого часу.

Процес оплати стане значно швидше і прозоріше. Гроші не будуть проходити через руки кондуктора, що в свою чергу послужить виключенням різного роду махінацій та крадіжок. Відповідно збільшиться число податків, які надходитимуть у казну. В майбутньому цілком можливо навіть виключення такої професії, як кондуктор.

Також можна буде відстежувати пасажиропотік на наявність пільговиків і звичайних пасажирів. Де і на якому маршруті більше тих, чи інших харків’ян. Проаналізувавши дані легше буде визначити скільки пільг буде актуально саме для Харкова та чи рентабельні маршрути.

Інші міста вже використовують систему проїзду E-Ticket. Можливо, в Харкові через час зрозуміють наскілько це зручно і економно.

Latest Posts

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Особливості ремонту iPhone

Одними з найпопулярніших гаджетів серед мільйонів користувачів є смартфони Apple. iPhone відрізняються не лише чудовим дизайном, а й хорошими технічними характеристиками. Проте, як і...