Пасажирські перевезення у місті Харкові за більшостю випадків, а саме 90% – здійснюються комунальними підприємствами електричного транспорту – тролейбусами, метро та трамваями, а значить, найбільшою перспективою для розвитку міського транспорту є саме цей напрямок. Про плани міста детальніше розповість Kharkov-future.
Харківською міською радою та її виконавчими органами передбачені кошти на будівництво нової тролейбусної лінії, на прохання багатьох харків’ян – від станції метро «Героїв праці», до кінцевої – вул. Наталії Ужвій. Ця лінія допоможе розвантажити потік машин по вулиці Академіка Павлова та скоротить кількість маршруток. Роботи з будівництва станції почнуться у 2019 році, відразу ж після узгодження бюджету міста Харкова та виділення необхідного обсягу коштів.
Так само, в даний момент відбувається програма розширення станцій метрополітену – будуються дві нові станції: «Одеська» та «Державінська». Вони продовжать лінію метро «Олексіївська». Також, у планах міста побудувати ще дві станції на цій лінії – з’єднавши два кінці Харкова один з одним – мікрорайон Олексіївка та аеропорт. Однак, це реальні плани майбутнього, оскільки ця ідея обговорюється Харковом з 80-х років минулого століття.
Ще одне нововведення заплановане на 2019-2020 роки – єдині електронні квитки діятимуть і для оплати проїзду в автобусах. Нагадаємо, у 2016 на 7 сесії міської ради було прийнято, що проїзд у всіх видах електронного транспорту – метрополітен, тролейбус і трамвай, будуть оплачуватися єдиним електронним квитком, а на станціях метро з’явився вай-фай. На даний момент ця система проходить випробування і вдосконалюється. Харків’яни радіють, що міський транспорт стає все більш комфортним і зручним.