Неділя, 25 Жовтня, 2020

Дзеркальний струмінь в Харкові

Це досить красивий, один з сучасних пам’яток архітектури Харкова. Фонтан спорудили в 40-х роках минулого століття за проектом архітектора В. І. Коржа. Харків’яни насолоджуються...

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Нова тролейбусна лінія та дві станції метро

Пасажирські перевезення у місті Харкові за більшостю випадків, а саме 90% – здійснюються комунальними підприємствами електричного транспорту – тролейбусами, метро та трамваями, а значить, найбільшою перспективою для розвитку міського транспорту є саме цей напрямок.  Про плани міста детальніше розповість Kharkov-future.

 Харківською міською радою та її виконавчими органами передбачені кошти на будівництво нової тролейбусної лінії, на прохання багатьох харків’ян – від станції метро «Героїв праці», до кінцевої – вул.  Наталії Ужвій.  Ця лінія допоможе розвантажити потік машин по вулиці Академіка Павлова та скоротить кількість маршруток.  Роботи з будівництва станції почнуться у 2019 році, відразу ж після узгодження бюджету міста Харкова та виділення необхідного обсягу коштів.

 Так само, в даний момент відбувається програма розширення станцій метрополітену – будуються дві нові станції: «Одеська» та «Державінська».  Вони продовжать лінію метро «Олексіївська».  Також, у планах міста побудувати ще дві станції на цій лінії – з’єднавши два кінці Харкова один з одним – мікрорайон Олексіївка та аеропорт.  Однак, це реальні плани майбутнього, оскільки ця ідея обговорюється Харковом з 80-х років минулого століття.

 Ще одне нововведення заплановане на 2019-2020 роки – єдині електронні квитки діятимуть і для оплати проїзду в автобусах.  Нагадаємо, у 2016 на 7 сесії міської ради було прийнято, що проїзд у всіх видах електронного транспорту – метрополітен, тролейбус і трамвай, будуть оплачуватися єдиним електронним квитком, а на станціях метро з’явився вай-фай.  На даний момент ця система проходить випробування і вдосконалюється.  Харків’яни радіють, що міський транспорт стає все більш комфортним і зручним.

Latest Posts

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Масштабне реконструювання передмістя

Початок року порадував мешканців передмістя реальними справами покращення інфраструктури для народу. Далі розповість kharkov-future. Характерно те, що масштабні реконструкції здійснювались з різних джерел фінансування. Харківське...