У Харкові вдосконалюють електронні сервіси і працюють над IT-стратегією

У Харкові вдосконалюють електронні сервіси і працюють над IT-стратегією

У Харкові будуть впроваджувати сервіси, засновані на сучасних технологіях, щоб зробити життя людей більш комфортною. Саме з таким формулюванням в харківській мерії почали впроваджувати нові онлайн-системи надання адміністративних послуг. Так, незабаром у місті з'являться такі сервіси, як персональний кабінет харків'янина і буде запущений Портал електронних сервісів. Все це, за словами заступника міського голови з питань цифрової трансформації Олега Дробота, все це поєднають з кабінетом, який, в свою чергу, буде запущений Міністерством цифровий трансформації в рамках програми «Держава в смартфоні», пише Харків Майбутнього

Не забули чиновники і про оплату ЖКГ послуг і незабаром в Харкові почне функціонувати програма «Cashless», створена для того, щоб харків'янам було комфортніше оплачувати різні послуги.

На сьогоднішній день, всі ці проекти ще далекі від свого завершення, але в мерії вже прийняли ряд необхідних заходів для їх активного розвитку. Крім цього, багато антикорупційні структури і громадські організації побоюються, що на цих проектах будуть збагачуватися корупціонери, запитуючи свідомо збільшені суми на реалізацію амбітних планів. Для Харкова ця тема є особливо актуальною, оскільки лише недавно в місті спалахнули відразу кілька скандалів пов'язані з фінансуванням різних проектів міськради, де в кошторису були вписані завищені суми. Так на реконструкцію Каскаду міськрада витратив понад 80 мільйонів гривень, а тварини в Харківському зоопарку їдять виноград за ціною 300 гривень за кілограм. А зовсім недавно стало відомо, що за новий будинок Діда Мороза для новорічної інсталяції в міськраді віддадуть шість мільйонів гривень.

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах

 
The website encountered an unexpected error. Please try again later.