Середа, 3 Березня, 2021

Харків, який ми втрачаємо. Будинок пастора

В епоху карантину людей, які не поспішають кудись у справах, а неквапом прогулюються вулицями міста, суттєво поменшало, пише kharkov-future.com.ua. Адже бажаючих замовити...

Зручні та красиві жіночі туфлі на каблуках: що врахувати при виборі

Правильно підібране жіноче взуття допоможе зберегти здоров’я ніг, спростить життя в цілому. Враховуйте вашу активність протягом дня, обирайте кращі жіночі туфлі на...

Як вибрати фільтр зворотного осмосу для очищення води

Непрактично в повсякденному житті купувати регулярно бутильовану воду для пиття. Вода з-під крана для цих цілей просто непридатна. Справитися з цією проблемою...

Як оплатити онлайн кредит у Харкові?

Сфера мікрокредитування користується підвищеним попитом серед українських позичальників. Багато в чому це пов'язано з простотою і зручністю підписання договору. Щоб стати клієнтом,...

М.Е.DOС: робота з довідником

Для будь-якого суб'єкта господарської діяльності важлива оптимізація системи ведення бухгалтерського та обліку звітності. З цією метою і створено програму М.Е.Doс, яка відрізняється...

Міністерство інфраструктури здасть в оренду харківський вокзал

До кінця наступного року в Міністерстві інфраструктури проведуть конкурс на концесію вокзалу Південної залізниці. Про це повідомляє Харків Майбутнього з посиланням на «Харків Коментарі».

Як заявили в Міністерстві, це пов’язано з ліквідацією збиткових підприємств і непрофільних активів. Здача в «оренду» вокзалів буде запущена в Харкові, Дніпрі, Миколаєві, Хмельницькому та Чопі. За фактом приміщення вокзалів будуть здавати в оренду приватним інвесторам, а точніше дозволяти користуватися територією і отримувати з неї дохід протягом певного часу. Як заявив міністр інфраструктури України Владислав Криклій, для порівняння варто взяти збиткові державні вокзали і суперприбуткові торгові центри і провести аудит. Підсумок буде таким, що приватні площі приносять куди більший дохід, ніж державні. Саме тому в міністерстві зацікавилися приватним сектором і дозволом їм оперувати приміщеннями вокзалів.

За продаж непрофільних активів міністерство планує виручити більше десяти мільярдів гривень.

У Харкові це питання концесії стосується Південного вокзалу і, як відзначають експерти, цілком ймовірно готелю «Експрес», приміського комплексу і його територію.

Latest Posts

Зручні та красиві жіночі туфлі на каблуках: що врахувати при виборі

Правильно підібране жіноче взуття допоможе зберегти здоров’я ніг, спростить життя в цілому. Враховуйте вашу активність протягом дня, обирайте кращі жіночі туфлі на...

Як вибрати фільтр зворотного осмосу для очищення води

Непрактично в повсякденному житті купувати регулярно бутильовану воду для пиття. Вода з-під крана для цих цілей просто непридатна. Справитися з цією проблемою...

Як оплатити онлайн кредит у Харкові?

Сфера мікрокредитування користується підвищеним попитом серед українських позичальників. Багато в чому це пов'язано з простотою і зручністю підписання договору. Щоб стати клієнтом,...

М.Е.DOС: робота з довідником

Для будь-якого суб'єкта господарської діяльності важлива оптимізація системи ведення бухгалтерського та обліку звітності. З цією метою і створено програму М.Е.Doс, яка відрізняється...

В Харькове завершается строительство памятника воинам АТО

На сегодняшний день на том мечте, где будет размещен памятник уже установлена часть конструкции. Четырнадцать металлических стел разместили на площади Защитников Украины (бывшая площадь...