Вівторок, 22 Вересня, 2020

5 причин встановити відкатні ворота з профнастилу під Харковом – переваги користування недорогою в'їзною системою підтверджені фахівцями

Металеві зсувні конструкції серії «бюджет» мають більшу популярність серед власників приватних територій, оскільки вони дозволяють швидко перекрити отвір без зайвих витрат. Оптимальним рішенням для...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Харків, який ми втрачаємо. Будинок Борткевичів

На розі центральної вулиці Харкова - Сумської - й невеликої вулиці Скрипника можна побачити старенький двоповерховий будиночок, який оточений більш розкішними й...

Міністерство інфраструктури здасть в оренду харківський вокзал

До кінця наступного року в Міністерстві інфраструктури проведуть конкурс на концесію вокзалу Південної залізниці. Про це повідомляє Харків Майбутнього з посиланням на «Харків Коментарі».

Як заявили в Міністерстві, це пов’язано з ліквідацією збиткових підприємств і непрофільних активів. Здача в «оренду» вокзалів буде запущена в Харкові, Дніпрі, Миколаєві, Хмельницькому та Чопі. За фактом приміщення вокзалів будуть здавати в оренду приватним інвесторам, а точніше дозволяти користуватися територією і отримувати з неї дохід протягом певного часу. Як заявив міністр інфраструктури України Владислав Криклій, для порівняння варто взяти збиткові державні вокзали і суперприбуткові торгові центри і провести аудит. Підсумок буде таким, що приватні площі приносять куди більший дохід, ніж державні. Саме тому в міністерстві зацікавилися приватним сектором і дозволом їм оперувати приміщеннями вокзалів.

За продаж непрофільних активів міністерство планує виручити більше десяти мільярдів гривень.

У Харкові це питання концесії стосується Південного вокзалу і, як відзначають експерти, цілком ймовірно готелю «Експрес», приміського комплексу і його територію.

Latest Posts

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Харків, який ми втрачаємо. Будинок Борткевичів

На розі центральної вулиці Харкова - Сумської - й невеликої вулиці Скрипника можна побачити старенький двоповерховий будиночок, який оточений більш розкішними й...

Зміни, яких зазнає програма з історії України вже цього року

Наше суспільство змінюється з кожним днем, з кожною годиною, хвилиною й навіть секундою. Кожен прожитий день – це історія. Враховуючи те, що у зв’язку...