Субота, 4 Травня, 2024

Інноваційні АЗС WOG в Харкові

Задає тенденції та укріплює свої лідерські позиції АЗС WOG. Автозаправки представлені по всій Україні. В Харкові, для прикладу, нараховується їх 12. По даним опитування, дана компанія є визнаним лідером серед містян. Детальніше про розвиток компанії та її інновації розповість Харків Майбутнього.

Компанія «АЗС WOG»

Вже не перший рік компанія займає лідируючі позиції на ринку, отримує високі оцінки від клієнтів, розширює можливості. Все це доводить, що АЗС WOG працює в правильному напрямку.

Компанія ставить на перший план відношення клієнта, прагне, щоб відвідувач залишався задоволеним. Саме тому підтримується сервіс на високому рівні. За допомогою новітніх технологій та інновацій компанія планує надавати послуги ще краще та швидше.

Цікаво, що проведені дослідження показали, що автомобілісти віддають перевагу тим АЗС, в котрих є магазин. Частіше всього купують каву (89%), воду (66%) та хот-доги (50%). Більша частина покупок мають «імпульсивний характер», тобто мова йде про ті товари, котрі задовольняють потребу одразу.

Переваги

До переваг вибору саме даної АЗС клієнти відносять:

  • зручне місце розташування;
  • співвідношення ціни та якості бензину;
  • чистота, гігієна магазину.

В 97% для клієнтів важлива атмосфера, акуратність та ввічливість працівників. Велике значення має якість сервісу.

Інновації

Яскравим прикладом інновацій компанії є створення мобільного додатку PRIDE. Компанія внесла необхідні зміни, адже цього потребували клієнти. АЗС опиралося на відгуки, побажання. Представництво переконане, що клієнти будуть задоволеними такими змінами.

PRIDE є мобільним додатком, в котрому інтегрований метод сплати Apple Pay. Причому мережа АЗС першою серед інших інтегрувала та запропонувала дану можливість своїм клієнтам. Є можливість оплачувати паливо та каву, покупки в онлайн-магазині за допомогою такого способу. Наразі перед клієнтами автозаправки є вибір, який платіжний інструмент в результаті використати.

Перевагами Apple Pay є те, що номер карти не зберігається на смартфоні, чи сервері, не передається продавцю. Замість цього присвоюється індивідуальний номер, після чого генерується одноразовий унікальний код транзакції.

Мобільний додаток

Компанія переконана, що варто й надалі продовжувати впроваджувати різного роду інновації. Керівництво спостерігає за зростанням долі покупок через мобільний додаток АЗС. Після того, як додаток вийшов, кількість чеків з покупками на паливний гаманець збільшилась в 3 рази, а кількість чеків з покупками в магазині АЗС збільшилася майже в 5 разів. Подібна тенденція й надалі спостерігається.

Ринок мобільних платежів має величезний потенціал для розвитку. Компанія «WOG» ставить Digital – стратегію в пріоритет. Саме тому було прийнято рішення стосовно оновлення мобільного додатку та розширення його функціональних можливостей.

Компанія пропонує карту лояльності, близько 52% респондентів-харків’ян її вже має. Кількість водіїв, котрі використовують мобільні додатки, також стрімко росте. Наразі в Харкові є 12 АЗС WOG, переконані, їх кількість буде лише зростати.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.