Середа, 5 Травня, 2021

5 причин встановити відкатні ворота з профнастилу під Харковом – переваги користування недорогою в'їзною системою підтверджені фахівцями

Металеві зсувні конструкції серії «бюджет» мають більшу популярність серед власників приватних територій, оскільки вони дозволяють швидко перекрити отвір без зайвих витрат. Оптимальним рішенням для...

Одне з семи чудес Харкова пам’ятник Тарасу Григоровичу Шевченку

Багато хто приїжджаючи до Харкова не мають ні найменшого поняття, куди їм варто сходити. Це не дивно, адже тут є безліч шедеврів...

Історія Шарівського замку

Багато туристів їздять тільки в центральні міста України. Це є їхньою великою помилкою, адже по шляху в місто, можна зустріти безліч пам'яток....

Почалася реконструкція «загадкового» харківського моста

Поскрипує, вібраційний і грозиться викинути вниз. Але тим тільки романтичніше навісний міст! Мости, які побудовані в минулих століттях і часто-густо існують в...

Одне з семи чудес Харкова фонтан “Дзеркальний струмінь”

У Харкові напевно немає людини, яка б не знала про його сім чудес. Сім чудесних будівель з абсолютно різної історією, але по...

Як справи з електричками Харківщини?

Відкриття руху електропоїздів по Харківщині стало знаковою подією, якого чекали давно. Тепер з 1 червня налагодиться безперебійна робота багатьох фабрик і заводів Харкова, а також деяких виробництв у великих райцентрах, пише kharkov-future.com.ua.

Резонансним по всьому місцевому інтернету в травні місяці було питання підвищення вартості проїзду в електропоїздах по Південній залізниці. Вартість проїзду піднялася більш ніж в два рази. Але це ніяк не вплинуло на пасажиропотік – тисячі жителів передмістя кинулися з раннього ранку в день відкриття на свої робочі місця. На підприємствах Харкова працює кілька тисяч людей, які приїжджають в місто з інших районів. Навіть не дивлячись на те, що на проїзд йде більше години часу – люди їдуть з Нової Водолаги, Змієва, Чугуєва, Золочева, Дергачів. Так вже історично розташований харківський конгломерат уздовж залізничних магістралей.

Для жителів найближчого передмістя електрички можна порівняти продовженням лінії наземного метро. Тисячі людей підсаджуються вранці в електропоїзди на відстані 20-15 хвилин їзди до вокзалу.

Управління залізниці оприлюднило дані фінансових зборів за перший пост карантинний тиждень – Сума від продажу квитків склала 513,8 тис. грн.

Також представлені дані щодо кількості пасажирів за перші три дні, які дають представдления про важливість цього виду транспорту в забезпеченні економічної діяльності міста.

З 01 по 3 червня 2020 приміськими поїздами регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» перевезено 123 970 пасажирів, повідомляє прес-служба залізниці.

Як змінилися тарифи на проїзд? Раніше перші п’ять кілометрів коштували 3,50 грн, тепер будуть коштувати 8,00 грн. Проїзд від 6 до 10 км подорожчав більш ніж у два рази, і тепер обійдеться пасажиру в 10,5 грн. Якщо до карантину ви платили 4,95 грн за маршрут довжиною від 11 до 20 км, то тепер — 11 грн. А проїзд на відстань 300 км коштує аж 40 грн., хоча раніше був 17,3 грн.

Latest Posts

Одне з семи чудес Харкова пам’ятник Тарасу Григоровичу Шевченку

Багато хто приїжджаючи до Харкова не мають ні найменшого поняття, куди їм варто сходити. Це не дивно, адже тут є безліч шедеврів...

Історія Шарівського замку

Багато туристів їздять тільки в центральні міста України. Це є їхньою великою помилкою, адже по шляху в місто, можна зустріти безліч пам'яток....

Почалася реконструкція «загадкового» харківського моста

Поскрипує, вібраційний і грозиться викинути вниз. Але тим тільки романтичніше навісний міст! Мости, які побудовані в минулих століттях і часто-густо існують в...

Одне з семи чудес Харкова фонтан “Дзеркальний струмінь”

У Харкові напевно немає людини, яка б не знала про його сім чудес. Сім чудесних будівель з абсолютно різної історією, але по...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...