Середа, 28 Липня, 2021

Як зміниться транспорт Харкова

Місто Харків змінюється, може не надто швидко, але поступово, з часом, через кілька років зміни очевидні. Далі на kharkov-future. «Так через кілька років у нас...

Ноутбук або комп’ютер: що краще вибрати студенту та школяру

Для успішного навчання вже недостатньо лише відвідування лекцій і студіювання навчальної літератури. У наш час насичене життя школяра і студента немислима без...

Харківська пам’ятка – Натальївська садиба

У Харкові є багато місць куди можна сходити і багато хто вважає, що за межами міста не можна знайти нічого цікавого. На...

Сучасний будинок: що повинно бути у кожного?

Мода змінюється, але в пошані завжди залишаються мінімалізм, стиль і функціональність. Саме ці три характеристики визначають рівень «сучасності» вашого житла. Як оформити...

“Символ перемог міста”: у Харкові відкрили новий фонтан “Олімпійський”

Новий фонтан міста презентував виконуючий обов’язки міського голови Ігор Терехов. Далі на kharkov-future. Ні для кого не секрет, що...

Як справи з електричками Харківщини?

Відкриття руху електропоїздів по Харківщині стало знаковою подією, якого чекали давно. Тепер з 1 червня налагодиться безперебійна робота багатьох фабрик і заводів Харкова, а також деяких виробництв у великих райцентрах, пише kharkov-future.com.ua.

Резонансним по всьому місцевому інтернету в травні місяці було питання підвищення вартості проїзду в електропоїздах по Південній залізниці. Вартість проїзду піднялася більш ніж в два рази. Але це ніяк не вплинуло на пасажиропотік – тисячі жителів передмістя кинулися з раннього ранку в день відкриття на свої робочі місця. На підприємствах Харкова працює кілька тисяч людей, які приїжджають в місто з інших районів. Навіть не дивлячись на те, що на проїзд йде більше години часу – люди їдуть з Нової Водолаги, Змієва, Чугуєва, Золочева, Дергачів. Так вже історично розташований харківський конгломерат уздовж залізничних магістралей.

Для жителів найближчого передмістя електрички можна порівняти продовженням лінії наземного метро. Тисячі людей підсаджуються вранці в електропоїзди на відстані 20-15 хвилин їзди до вокзалу.

Управління залізниці оприлюднило дані фінансових зборів за перший пост карантинний тиждень – Сума від продажу квитків склала 513,8 тис. грн.

Також представлені дані щодо кількості пасажирів за перші три дні, які дають представдления про важливість цього виду транспорту в забезпеченні економічної діяльності міста.

З 01 по 3 червня 2020 приміськими поїздами регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» перевезено 123 970 пасажирів, повідомляє прес-служба залізниці.

Як змінилися тарифи на проїзд? Раніше перші п’ять кілометрів коштували 3,50 грн, тепер будуть коштувати 8,00 грн. Проїзд від 6 до 10 км подорожчав більш ніж у два рази, і тепер обійдеться пасажиру в 10,5 грн. Якщо до карантину ви платили 4,95 грн за маршрут довжиною від 11 до 20 км, то тепер — 11 грн. А проїзд на відстань 300 км коштує аж 40 грн., хоча раніше був 17,3 грн.

Latest Posts

Ноутбук або комп’ютер: що краще вибрати студенту та школяру

Для успішного навчання вже недостатньо лише відвідування лекцій і студіювання навчальної літератури. У наш час насичене життя школяра і студента немислима без...

Харківська пам’ятка – Натальївська садиба

У Харкові є багато місць куди можна сходити і багато хто вважає, що за межами міста не можна знайти нічого цікавого. На...

Сучасний будинок: що повинно бути у кожного?

Мода змінюється, але в пошані завжди залишаються мінімалізм, стиль і функціональність. Саме ці три характеристики визначають рівень «сучасності» вашого житла. Як оформити...

“Символ перемог міста”: у Харкові відкрили новий фонтан “Олімпійський”

Новий фонтан міста презентував виконуючий обов’язки міського голови Ігор Терехов. Далі на kharkov-future. Ні для кого не секрет, що...

Харків – другий за розміром бюджету

Харків є другим за обсягом бюджету містом України після столиці - Києва.  Детальніше розповість Kharkov-Future.  За минулий 2018 рік у скарбницю Харкова надійшло понад п'ятнадцяти...