П’ятниця, 13 Травня, 2022

Комунальні підприємства Харкова створили свій Telegram-канал

Харківські комунальники створили власний канал Telegram, де мешканці міста можуть поскаржитися на не посипані піском тротуари, ожеледицю та інші негаразди, що трапляються на вулицях Харкова. Далі на kharkov-future.com.ua.

Сьогодні на багатьох вулицях міста через рясні снігопади та раптові відлиги, з’являються слизькі ділянки. Ожеледиця провокує падіння пішоходів. Через отримані травми людям доводиться звертатися до медичних закладів.

Працівники комунальних підприємств не завжди вчасно встигають очистити тротуари та проїзну частину від снігу та льоду. Доріжки посипають сольовим розчином та піском, але через те, що сніг не припиняє йти, намерзання на поверхні тротуарів продовжується.

Скарги на слизькі тротуари та вулиці у місті приймають у Телеграм, для цього і було створено спеціальний канал ХАРКІВ/TRASH. Кожен може написати повідомлення про проблеми на дорогах та комунальники негайно відреагують. Прибирання у місті триває постійно, і комунальні служби оперативно реагують на скарги харків’ян.

Канал створений для обговорення проблемних питань, що стосуються прибирання територій від снігу, льоду, опалого листя.

Всі повідомлення на каналі будуть своєчасно оброблятися. Реакція працівників комунальних служб також викладатиметься на каналі, щоб городяни бачили результати роботи.

Цей сервіс – великий крок на шляху встановлення порядку у місті, оскільки оперативна реакція комунальних служб дозволяє якісно прибирати територію міста. Поскаржитись можна також на несвоєчасне вивезення сміття у дворах. У ЖКГ постійно звітуватимуть про те, яких заходів було вжито, щоб усунути ту чи іншу проблему.

Раніше мерія закликала всіх приватних підприємців навести лад на тротуарах, прибирати сніг перед магазинами та офісами, на пішохідних доріжках, що розташовані на навколишніх територіях.

Latest Posts