Четвер, 24 Вересня, 2020

5 причин встановити відкатні ворота з профнастилу під Харковом – переваги користування недорогою в'їзною системою підтверджені фахівцями

Металеві зсувні конструкції серії «бюджет» мають більшу популярність серед власників приватних територій, оскільки вони дозволяють швидко перекрити отвір без зайвих витрат. Оптимальним рішенням для...

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Нові тролейбуси = нові тарифи?

 

Заступник міського голови Євген Водовозов, який опікується питаннями інфраструктури, напередодні заявив про капітальне оновлення парку тролейбусів у Харкові. Водночас у міськраді надали коментар стосовно ймовірного підвищення вартості проїзду, пише kharkov-future.com.ua. Що саме зміниться розказуємо далі.

За чий рахунок буде придбана техніка?

Ще у 2019 році на маршрутах міста можна було побачити 43 нові тролейбуси, що виготовлені Луцьким автомобільним заводом. Та вже у цьому році, а саме в березні, буде придбано ще 14 одиниць. Закупівля нового транспорту здійснювалася за кошти Європейського банку реконструкції і розвитку. Нові тролейбуси можуть одночасно перевозити близько сотні пасажирів.

Також очікується підписання ще одного контракту, але вже із Європейським інвестиційним банком, умови якого передбачатимуть надходження ще 50-ти тролейбусів «Богдан» до кінця 2020 року. Таким чином, зі слів Євгена Водовозова, вдасться оновити парк рухомого складу на 80%. Як вже могли помітити користувачі «рогатого» транспорту, нові тролейбуси значно зручніші у використанні за старі: вони видають менше шуму, місткіші, а також обладнані спеціальними низькими входами для маломобільних груп населення. Натомість стара техніка мала тенденцію постійно виходити з ладу, була із іноді проіржавілою до дір підлогою, яка до того ж була надто високою для інвалідних чи дитячих візків, а також сидіння і вікна у жахливому стані.  

Зараз транспортниками активно розробляються нові тролейбусні маршрути, а деякі вже починають впроваджуватися у міську систему транспорту. Так, наприклад, жителі Салтівки вже можуть користуватися новим маршрутом, що курсує з перехрестя біля метро «Героїв праці» у бік району Північної Салтівки. Це дасть змогу громадянам мати альтернативу дорогим і тісним маршруткам.

Як це відобразиться на вартості послуг?

2

Поки що – ніяк, зазначив все той же чиновник. За його прогнозами на це рішення впливатимуть одразу декілька факторів, зокрема можливе підвищення цін на енергоносії  чи заробітної платні співробітникам транспортних підприємств, а також час, у який будуть повертатися кошти європейським банкам за кредит на нову техніку.

Розмови щодо підвищення тарифів на оплату проїзду на початку року – звична справа для Харкова, усі три попередні роки ціни неодмінно зростали на 13, 25 і 50 відсотків відповідно у 2017, 2018 і 2019, однак на даний момент ніяких документів від комунальних підприємств до міської ради не надходило. Нагадаємо, що останнє підвищення цін на проїзд викликало чималу хвилю протестів, мітингів і акцій, що активно відбувалися у лютому-березні минулого року.

Також варто зазначити, що це не єдиний проект, пов’язаний із транспортною інфраструктурою Харкова, який здійснюється шляхом отримання кредиту від ЄБРР та ЄІБ, таким способом зараз відбувається будівництво нових станцій Олексіївської гілки метрополітену (Державінська та Одеська), Олексіївського електродепо, а також закупівля нових вагонів для метро.

Latest Posts

Харків’ян навчать успішному та професійному програмуванню на курсах ІТ

У сучасному, швидкозмінному світі, технології та навички ІТ важливіші, ніж будь-коли, а базові знання роботи з комп’ютером розглядаються як гостра необхідність у...

Як харків’янам взяти онлайн кредит

Фінансові проблеми можуть виникнути раптово, підготуватися до можливих труднощів заздалегідь складно. В такому випадку жителям Харкова не потрібно поспішати брати в борг...

Харків, який ми втрачаємо. Вілла Мігріної

Не можна уявити більш несхожих між собою людей, ніж архітектор та голова єврейської громади Олександр Гінзбург, дворянка Софія Мігріна і радянський воєначальник...

Харків, який ми втрачаємо. Будинок, де народився футуризм

В самому центрі Харкова є чимало потаємних куточків, куди рідко заходить хтось чужий. Поруч із галасливими центральними вулицями існує зовсім інший світ....

Харківські боксери встановили рекорд на чемпіонаті України

Харків вкотре довів, що є боксерської столицею України. Про це розповідає «Харків - місто майбутнього» з посиланням на прес-службу ХОДА. Чотири золотих, одна срібна і...